Friday 15 July 2011

kawan saya dah jadi tunangan orang, ngee....

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh dan salam ukhuwah semua =) Dah lame rasanya saya biarkan blog nih terbiar usai layu tanpa sebarang entri baru. Alhamdulillah, baru sekarang nih saya mempunyai kelapangan waktu untuk update blog, walaupun pada waktu dinihari begini,hehehe..

**(p/s: anis and trex dah buat awal dah pasal nih, saya je baru nak start,hehehe).

Entri kali nih nak story tentang salah seorang kawan saya nih, dia dah bertunang..Muthiah namanya..congrats mutek, walaupun aku agak jelous kan but I’m happy for u dear, LoL.. Bila ramai orang yang dah bertunang, diri ni pun rasa nak bertunang jugak,hehehe..tapi jodoh tak sampai lagi..takpe, itu semua urusan Allah, hanya perlu berdoa dan bersabar je. Bila dengar je perkhabaran tentang mutek nak bertunang, kami (RATOO’S MEMBERS) macam tak sangka je..yelah, time sekolah dulu, dia tak layan sangat pasal cintan-cintun nih,hehehe..

So, pada tanggal 9/7/2011 bersamaan dengan hari Sabtu @ BERSIH, telah berlangsungnya majlis pertunangan Mutek dengan pilihan hatinya, Alim..






Pada hari tersebut, Mutek mengenakan sepasang busana berwarna pink. Ayu je dia,hehehe..dulu2 dia jarang sekali nak pakai pakaian yang berwarna pink.





Majlis pertunangan tersebut di serikan lagi dengan kehadiran ?? of course dengan kehadiran kami, ahli2 Ratoo,hehehe..(saibah & nisa’ je yang tak dapat datang). Amboi, masing2 bergaya sakan nampak. Trex dengan tudungnya yang bling2, Anis pulak dengan selendang yang melilit, Liya baju kurung kilat2, saya pulak, biase2 aje, hahaha.. Bila kami ada, maka suasana akan menjadi gamat dan riuh-rendah, abes posing sane-sini, mengalahkan orang yang nak bertunang tu pulak,huhu.





So, rasanya sampai setakat ini dulu kot entri kali ni. Panjang2 sangat nanti jadi merepek pulak,mata pon dah mule mangantuk nih, hehehe. Ilal Liqa’. Salam.

With Love, Faith and Taqwa,
~ N.A.Z~

No comments:

Post a Comment